December 2012 - Reisverslag uit Papendrecht, Nederland van Jolijn - WaarBenJij.nu December 2012 - Reisverslag uit Papendrecht, Nederland van Jolijn - WaarBenJij.nu

December 2012

Door: Jolijn

Blijf op de hoogte en volg Jolijn

03 December 2012 | Nederland, Papendrecht

Het is hoogtijd voor een update.
Dat ben ik jullie als ‘trouwe’ lezers wel verschuldigd… Waarschijnlijk zijn jullie net zo trouw aan mijn blog als dat ik dat ben!

Als ik naar mijn laatste blog kijk dan is die update ook wel weer hard nodig! Oepsie.
Ik kan jullie mededelen en teleurstellen dat de afgelopen maanden niets spannends is gebeurd. Op de Lage Waard heb ik een fulltime baan van 40 uur perweek. Ik help daar bij praktijklessen en begeleid ik zorgleerlingen. Dit kan soms een hele uitdaging zijn maar ik leer er een hoop van. De leerlingen krijgen hopelijk iets van mij mee maar ik leer ook veel van hen en mijn collega’s.

Het is echt en blijft raar om tegen oudere leerkrachten, die ik “vroeger” zelf heb gehad, nu “je” te zeggen. Als leerling kijk je vaak naar zulke mensen op. En nu ben ik één van hen. Blijf het raar vinden. Het is een uitdagende baan en kost ook flink wat energie en tijd, dit heb ik er zeker wel voor over. Ik ben nog steeds blij dat ik deze baan aangeboden heb gekregen. Geen idee wat ik anders had gedaan en had willen doen….

Naast de 40 uren die ik op de Lage Waard werk ik ook nog steeds bij de Trendhopper. Vele mensen denken: “Die is gek”. Logisch dat mensen dat denken en zeggen. Ben ik ook gewoon! Maar scheelt gewoon flink wat centen per maand. En tot nu toe heb ik niet te klagen en houd het eigenlijk prima vol! Krijg lekker geld binnen kan eigenlijk niets uitgeven. Ideaal! Dus ik spaar een hoop! Het geld wat ik verdien bij de Lage Waard zet ik meteen opzij. Want ik ben deze blog begonnen met een doel! Australië en jullie hiervan op de hoogte houden.
Ook al heb ik nu een fulltime baan. Het reizen en het backpacken trekt me nog steeds enorm.
Maarja om al die kinders nu achter te laten is ook weer zowat.
Voor nu ben ik lekker aan het sparen! Heb al flink wat geld kunnen sparen en daar kom ik dan ook echt niet aan! Wie weet wat er met dat geld gaat gebeuren!

Ondertussen ben ik al 6 seizoenen en een paar van seizoen 7 van de serie Mc’leods daughters. Ik vind het zo’n heerlijke serie. Kan er echt van genieten! Misschien ooit als ik teveel geld over heb ofzo dan ga ik de hele serie kopen. Haha Eerst maar eens de andere dingen op mijn verlanglijstje zien te doen
- Padi halen
- Foto cursus volgen
- Mooie camera kopen
- En wat totaal niks met Australie te maken heeft, mijn motor rijbewijs halen!

Als er weer nieuws is! Dan blog ik het wel weer! Kan weer eventjes duren ben dr niet zo snel mee.

x.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Papendrecht

Jolijn

Actief sinds 15 Feb. 2012
Verslag gelezen: 360
Totaal aantal bezoekers 53644

Voorgaande reizen:

28 Juli 2015 - 22 Augustus 2015

A small holiday

28 Juli 2011 - 18 Augustus 2011

The African Dream.

20 Augustus 2013 - 30 November -0001

A New Dream, The Aussie dream

Landen bezocht: