Mind fuck - Reisverslag uit Papendrecht, Nederland van Jolijn - WaarBenJij.nu Mind fuck - Reisverslag uit Papendrecht, Nederland van Jolijn - WaarBenJij.nu

Mind fuck

Door: Jolijn

Blijf op de hoogte en volg Jolijn

17 Februari 2013 | Nederland, Papendrecht

Ondertussen heb ik al een mooie camera gekocht en ook al een cursus gehad hoe je de beste foto's kan maken. Ik maak regelmatif gebruik hiervan als m'n neefjes en mijn nichtje er zijn of als er gewoon weer iets leuks staat te gebeuren. Ik sta paraat met camera bij mijn hoofd en ik schiet er wel op los. Dus dat is al iets wat ik van het lijstje kan strepen die ik heb gedaan of gekocht!

Herken je dit?:
Als je iets in je hoofd hebt en dan ineens allerlei dingen ziet die een koppeling maken naar dategene in je hoofd. Is het mind fuck van jezelf en of ga je juist extra op die dingen letten of houd je jezelf gewoon keihard voor de gek?

Goed, op dit moment heb ik dat ook. Soms heel vervelend.
Het is nu een jaar geleden dat ik gestopt met ben met school. Het is een jaar geleden dat ik dacht jaaaa ik wil naar Australië.
Op dit moment heeft al het werk me flink geld opgelevert en ik ga gewoon iedere maand door met sparen. Wat het doel is...

Maar wat moet je doen als je een onwijs leuke fulltime baan hebt. Zeker in deze tijd mag je dan in je handjes klappen dat je een baan hebt en dan al helemaal fulltime. En dan ook nog wel een baan waar je het wel naar je zin hebt.
Aan de andere kant als je het nu niet doet doe je het waarschijnlijk niet meer want van uitstel komt misschien stiekem toch wel weer afstel. Wat te doen is dan de vraag die wel eens in door mijn hoofd spookt. Dat zal een kwestie zijn van alles op een rijtje zetten. Want wat ga je doen als je terug komt. Allemaal vragen met open antwoorden.

Goed nog paar nachtjes erover slapen en dan DE knoop door hakken. Welke keus dat is dat daarvan houdt ik jullie wel weer op de hoogte.
Goed ik ben mijn verhaal weer kwijt

Dat was het voor nu. Dank jullie wel.

Liefs Jolijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Papendrecht

Jolijn

Actief sinds 15 Feb. 2012
Verslag gelezen: 375
Totaal aantal bezoekers 53645

Voorgaande reizen:

28 Juli 2015 - 22 Augustus 2015

A small holiday

28 Juli 2011 - 18 Augustus 2011

The African Dream.

20 Augustus 2013 - 30 November -0001

A New Dream, The Aussie dream

Landen bezocht: