Couting down: A month to go - Reisverslag uit Papendrecht, Nederland van Jolijn - WaarBenJij.nu Couting down: A month to go - Reisverslag uit Papendrecht, Nederland van Jolijn - WaarBenJij.nu

Couting down: A month to go

Door: Jolijn

Blijf op de hoogte en volg Jolijn

20 Juli 2013 | Nederland, Papendrecht

Sommige mensen lijkt het wel wat.
Andere denken er wel eens over na.
En er zijn gekke mensen die het gewoon doen net als ik.
Nog een maand te gaan vanaf vandaag.
Ik heb nu gewoon een dik jaar vakantie van ’t werk. WOOEEHOEEE. Het avontuur gaat nu dan ook echt beginnen.

Binnenkort ga ik waarschijnlijk de rest van de "groep" ontmoeten. Ook super leuk!

Het komt stiekem toch allemaal wel dichtbij en stiekem ook wel een beetje zenuwachtig van. Het is nog maar één maand vanaf vandaag. Iets waar je dan lang naar uit hebt gekeken komt nu heel dicht bij.
We gaan nog even goed genieten van alle momenten hier met alle leuke mensen! :)

Lieve Liefs

  • 20 Juli 2013 - 13:23

    Cobie DeGoot:

    Dag Jolijn,

    Je ziet ik gebruik de sociale media.
    Geniet nog even van je vrije tijd in Nederland. Even uitrusten, je hebt hard gewerkt.

    Cobie de Groot

  • 20 Juli 2013 - 15:54

    Ceciel:

    Woeh spannend!! Ik ben benieuwd naar je verhalen!
    Succes met de voorbereidingen kanjer!!

  • 20 Juli 2013 - 15:55

    Mirjam:

    Jaa, geniet eerst nog maar even hier bij ons! Spannend meid.

  • 20 Juli 2013 - 16:29

    Annita:

    Hey Jolijn,

    Nogmaals succes hoor!
    Geniet ervan! Ook nu 't heel dicht bij komt!

    Liefs,
    Annita

  • 20 Juli 2013 - 18:37

    Kevin Bijkerk:

    Jolijntje

    veel succes;)

    Kijk uit naar je verslagen en probeer af en toe een fotootje of facebook te zetten(A)

    Gr kevin

  • 20 Juli 2013 - 22:53

    Eline Janssen:

    Hee Jolijn!

    Spannend zeg! Echt superkick. Lees nu pas voor het eerst over je avontuur. Ik ga zeker je verhalen volgen, want Australië lijkt me echt geweldig. Ben eigenlijk wel een beetje jaloers;)
    Veel succes met de voorbereidingen!

  • 23 Juli 2013 - 08:49

    Marjolijn:

    Hoi Jolijn

    Ik heb me maar gelijk aangemeld voor de mailing list. Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen en verhalen en hoe je de auzzi's en het land zal ervaren!
    Heel veel plezier en veel verhalen posten ;)!
    Take care!

    Groetjes Marjolijn (zus van Rinus)

  • 19 Augustus 2013 - 21:07

    Dineke:

    Jolijn, een hele goeie reis morgen en we blijven je volgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Papendrecht

Jolijn

Actief sinds 15 Feb. 2012
Verslag gelezen: 491
Totaal aantal bezoekers 53647

Voorgaande reizen:

28 Juli 2015 - 22 Augustus 2015

A small holiday

28 Juli 2011 - 18 Augustus 2011

The African Dream.

20 Augustus 2013 - 30 November -0001

A New Dream, The Aussie dream

Landen bezocht: