Ready for take off - Reisverslag uit Papendrecht, Nederland van Jolijn - WaarBenJij.nu Ready for take off - Reisverslag uit Papendrecht, Nederland van Jolijn - WaarBenJij.nu

Ready for take off

Door: Jolijn

Blijf op de hoogte en volg Jolijn

20 Augustus 2013 | Nederland, Papendrecht

Een jaar geleden bedacht ik om naar Australië te gaan. Genoeg twijfels of ik nu wel of niet moest gaan. Een paar maanden geleden heb ik de knoop doorgehakt en heb ik voor mezelf besloten om te gaan.
En nu.. … Vandaag is het dan zover. Het lijkt wel gekkenwerk! Waarom doe ik dit ook alweer?

Over een paar uurtjes vertrek ik samen met nog 12 andere zenuwachtige mensen richting Australië. Het grote avontuur tegemoet, niet wetende wat ons te wachten staat! 
Het besef is er nog niet dat ik nu echt maar dan ook echt ga, toch gaat het echt gebeuren! Ik kan er niet meer onderuit. Mn backpack zit goed vol met alleen maar spullen die ik nodig heb! Echt waar! We gaan ervoor!

We gaan om kwart over 2 high to the sky! Dan heb ik zo’n 11 uur later een tankstop in Bangkok. Waarschijnlijk zal ik het wel waarderen met dat momentje. Gewoon even uit het vliegtuig en even uitgebreider kan lopen. Vanuit Bangkok is het nog zo’n 3,5 uur vliegen naar Taipei. Taipei schijnt een onwijs groot vliegveld te zijn (met zwembad, dus bikini zit in de handbagage :D ). Op Taipei is de tussenstop iets groter, daar zijn we zo’n 9 uur. En dan de laatste paar uurtjes, +- 10 nog naar Sydney. Ik kom Nederlandse tijd woensdagnacht aan. Daar is het zo’n 10 uur later en kom ik donderdagochtend aa

De afgelopen weken heb ik genoten van ieder moment met de mensen om me heen! Afgelopen weekend was daar dan het moment om afscheid te nemen. Ik ga al die leuke mensen onwijs missen!
Zometeen nog “even” afscheid nemen van paps en mams en dan is het over.

Ik wil iedereen via deze weg nog even bedanken voor alle steunende en leuke berichtjes! 
Tot de volgende blog.

Liefs Jo

  • 20 Augustus 2013 - 09:35

    Samantha:

    Geniet er van en maak er een super vet avondtuur ;) van!

    Ik ga je missen chick.

    See you next year! <3

  • 20 Augustus 2013 - 09:43

    Brenda:

    Heey,

    Super vet wat je gaat doen!
    Een fijne reis!

    X Brenda

  • 20 Augustus 2013 - 09:58

    Hetty:

    Wat leuk dat we zo kunnen meelezen over je reis!
    Houd ons allemaal maar goed op de hoogte!
    XXXL kusjes, Dik en Hetty

  • 20 Augustus 2013 - 10:15

    Cobie De Groot:

    Dag Jolijn,

    Heel veel plezier al tijdens de vlucht. Geniet ervan.
    groet,
    Cobie


  • 20 Augustus 2013 - 10:53

    Jaap-W.:

    Heel veel plezier, het wordt vast een geweldige reis, geniet ervan!
    JW

  • 20 Augustus 2013 - 12:02

    Annemieke:

    Hé Jolijn!

    Hoop dat je een goede reis hebt, en dat je veilig aankom!
    Zien we je nog in Nieuw-Zeeland? Geniet van je reis!
    Liefs Annemieke

  • 20 Augustus 2013 - 12:26

    Chantal:

    Een heeeeeeel goede reis gewenst en lekker genieten van alles wat er op je pad komt!
    xx

  • 20 Augustus 2013 - 12:39

    Mirjam:

    Doei lieverd! Enjoy!!

  • 20 Augustus 2013 - 15:56

    Lies:

    Jolijn, een heeeeeeel voorspoedige reis.
    We gaan jou zeker volgen op je avontuur door het down under.
    Geniet van al wat er op je pad komt.

  • 20 Augustus 2013 - 18:32

    Daniëlle Nederveen :

    Ik ga je volgen hoor meid, leuk!!
    Veel plezier!!

  • 20 Augustus 2013 - 19:00

    Arianne:

    Een goede en veilige reis gewenst en natuurlijk heel veel plezier. Enne, dat je maar veel moois (en leuks) voor je lens mag krijgen! Grijs.

  • 22 Augustus 2013 - 21:54

    Gerda Hofwegen:

    Hoi Jolijn leuk om al iets te lezen zo. Ik hoop het allemaal een beetje te volgen.
    Heel veel plezier daar.

  • 24 Augustus 2013 - 16:09

    Annita:

    Hey Jolijn,

    Lees je verslag nu pas, net terug van vakantie :) Hoop dat alles goed verlopen is! Geniet ervan, ik blijf je natuurlijk volgen! grtz Annita.

  • 28 Augustus 2013 - 14:42

    Harry Ardon:

    En al een beetje bekomen van de reis? Ik hoop dat de eerste indruk perfect was. Veel plezier jo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Papendrecht

Jolijn

Actief sinds 15 Feb. 2012
Verslag gelezen: 455
Totaal aantal bezoekers 53641

Voorgaande reizen:

28 Juli 2015 - 22 Augustus 2015

A small holiday

28 Juli 2011 - 18 Augustus 2011

The African Dream.

20 Augustus 2013 - 30 November -0001

A New Dream, The Aussie dream

Landen bezocht: